12 Nisan 2016 Salı

Gomez’e o mesajı Podolski göndermiş!

Vodafone Arena’nın açılışında konuk ettiği Bursaspor’u 3-2’lik skorla mağlup eden Beşiktaş’ta galibiyete 2 golle katkı veren Mario Gomez, maç sonrası çarpıcı ifadeler kullanmıştı.

Siyah-Beyazlı futbolcunun, müsabakanın ardından yayıncı kuruluşa verdiği demeçte, “Bir arkadaşım, ‘Gol atamasaydın seni öldürürdüm. Sosa yanında boştu. Golü kaçırsaydın seni öldürürdüm’ diye mesaj göndermiş” şeklinde bahsettiği kişinin kim olduğu ortaya çıktı.


Alman golcüye o mesajı, Galatasaray’da forma giyen vatandaşı Lukas Podolski’nin gönderdiği öğrenildi.

Uzun yıllardır Almanya Milli Takımı’nda birlikte top koşturan ikilinin yakın bir arkadaşlığı olduğu biliniyor.

NE OLMUŞTU?

Beşiktaş’ın Alman yıldızı Mario Gomez, Bursaspor’u 3-2 yendikleri maçın ardından açıklamalarda bulundu.

Mario Gomez maçtan sonra yayıncı kuruluşa yaptığı açıklamada attığı ilk gole değindi.

Alman santrfor “Mutluyuz, çok değerli bir 3 puan aldık. Bir arkadaşım maçtan sonra ‘O golü atamasıydın seni öldürürdüm’ diye mesaj çekmiş bana. Ama o pozisyonda Sosa’yı gerçekten görmedim; tamamen gole odaklanmıştım.

Benim için golden çok şampiyonluğu yaşamak daha önemli ve anlamlı. Her hafta aynı şeyi söylemek istemiyorum. Ortada çok basit bir matematik var; kendi maçlarımızı kazanırsak şampiyon olacağız. Bu akşamki zafer ve taraftarlarımızın desteği bize büyük ivme kazandırdı. Son 6 maça hazırız” dedi.

Kaynak Mynet




Gomez’e o mesajı Podolski göndermiş! https://habervizyonu.com/2016/04/12/gomeze-o-mesaji-podolski-gondermis/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder