10 Ocak 2016 Pazar

Arda Turan: “Emre Çolak’a çok kızgınım”

Barcelona’nın yıldızı Arda Turan, Galatasaraylı Emre Çolak’ın çok büyük bir oyuncu olabileceğini fakat gereken özeni göstermediği için ona kızgın olduğunu söyledi.


Fatih Hoca bana çok şey kattı. Hocaya cezalı olduğum Hollanda maçı öncesinde, “Hollanda’ya kaybetmeyin, gerisini bana bırakın” demiştim. Allah büyük, Fransa’dayız.

Mucize deniyor ama biz çok çalıştık o mucize için. Bir sene önce 1 puanımız vardı, bittiğinde 18 puan. Hak ettik. Şimdi de aslan gibi, çatır çatır oynayacağız.

EURO 2016 benim için çok önemliydi. Milli takımlarda bireysel performansım hep iyiydi ama 3 turnuvaya gidememenin sorumluluğunu hep hissettim. Fatih Hoca’ya cezalı olduğum Hollanda maçı öncesinde, “Hollanda’ya kaybetmeyin, gerisini bana bırakın” demiştim. Allah büyük. Hoca belki de tarihte hiçbir oyuncusuna inanmadığı kadar inanmıştır bana. Allah’ı var, Fatih Terim’in futbol hayatımın, mantalitemin gelişmesine çok yardımı oldu. Çok zeki bir defa, futbolu çok iyi biliyor. Mucize deniyor ama biz çok çalıştık o mucize için. 1 sene önce 1 puanımız vardı, bittiğinde 18 puan. Sence hak etmedik mi? Son akşam İspanya, Ukrayna’ya yenilmez mi, yenilmez. Kazakistan yener miydi, yenebilirdi. Valla ben İzlanda’yı yenemeyeceğimizden korkuyordum esas! Hocanın lafı vardır, hedef turnuvalara gideceğiz, korkmadan oynayacağız. Biz de şimdi aslan gibi, çatır çatır oynayacağız. Olursa olur.

İÇİMDEKİ TEK UKDE ŞAMPİYONLAR LİGİ

Hayatımdaki tek ukde Şampiyonlar Ligi. Onu da inşallah burada kapatacağız. Atletico Madrid’de bunu yaşamama 1 dakika 20 saniye vardı. Unutmuyorum. Aslında ben dönüş treninde anlamıştım finalde oynayamayacağımı. Simeone yanıma gelip “Oynayabilirsin, merak etme” demişti. O kadar çok denedim ki oynamayı. Son saniyelere kadar… İğneler, tedaviler ama olmadı.

OKAN’IN OSCAR ALMASINA GEREK YOK

Annesine babasına hayırlı olmayan evlattan hiçbir şey olmaz. Ailem o kadar iyi niyetli ki ne kadar kazanıyorsun, ne kadar primin var demediler bir kere. Babam mahalledeki çocuklar kötü alışkanlıklara düşmesinler diye Altıntepsi’nin başında. Kardeşim Okan, atv’deki Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz’da oynuyor. İzliyorum, gurur duyuyorum. Bunu twit atınca ‘Torpil’ diyorlar. Ben onun oyunculuğundan yazmıyorum ki onu, adam 95 kilodan 80’e inmiş. Sabah akşam çalışıyor, erkenden kalkıyor. Kardeşim aslan gibidir. Çalışıyor, annesine bir şey getiriyor. Saygılıdır. Yoksa gidip bana Hollywood’da Oscar mı alacak? Bayrampaşa’ya az gidebiliyorum. Kendimi en çok arkadaşlarımla rahat hissederim.

MESSİ, ALLAH’IN BİR MUCİZESİ

Top ayağıma gelirken 3 pas alternatifini görüyorum Barcelona’da. Burada herkes öyle, belki bir tek Messi 10’dur! Ben Leo gibi bir şey görmedim. Allah’ın bir mucizesi… O bir şey yapınca hoşuma gidiyor. Kıskançlık değil ama, o bacak arası atınca mutlu oluyorum mesela. Luis Enrique’nin beni Barcelona’ya isteme sebebi az top kaybetmem, kazanma hırsım ve mücadelem… Beni bu yüzden istediğini söyledi. Onun beni neden istediğini inşallah sahada herkese göstereceğim.

KUR’AN RUHUMU DİNLENDİRİYOR

Bugünlerde Ahmet Ümit’in Elveda Gönlüm’ünü okuyorum. Ayrıca Allah kabul ederse her gün Kur’an okuyorum. Anlayarak okumaya çalışıyorum, mealiyle. Ruhumu dinlendiriyor. Ego, şöhret çok yüksek olunca inançlı olmalıyım ki kendimi frenleyebileyim. Yoksa dünyevi şeylerde kaybolup gitmemek imkansız. Tokyo’ya gidiyorsun, adamda Arda forması var. Japonya’da rahat yürüyebilmek için şapka takıyorum. İşte bu Arda senin çocukken tanıdığın Arda… Ben hep aynı Arda olduğuma inanıyorum.

EMRE ÇOLAK’A KIZGINIM

Ben Emre Çolak’a araba aldım. Neden aldım peki? Dinlensin, uyusun, öyle gitsin diye. Ona çok kızıyorum. Şundan dolayı; çok iyi futbolcu. Bütün hocalarım bana şunu anlattı: Sahayı üçe böl, ilk iki bölgede basit oyna, üçüncü bölgede ne yeteneğin varsa göster… Beni orta sahada çalım atarken hatırlıyor musun? Çolak bir kalıbın içinde kalıyor. Büyük, önemli bir oyuncu olabilirdi Galatasaray’da. Yine olabilir, şansı var. Doğru zamanda basit oynayacak.

RESTORAN AÇIYORUM

Maddi yatırım olarak ev alıyorum, toprağa yatırım yapıyorum. Şişli’de de Arşiv adında bir restoran açıyoruz, Cemal Sarıhan’la. Türk yemekleri üzerine… Bir kapımız olsun, ofisimiz olsun dedik. Bir de Lidyana alışveriş sitesi var. Hakan Baş, yetenekli ve zeki bir adam. Bize projesiyle geldi. İsmet Öztanık, Saffet Ulusoy, Nevzat Aydın gibi isimlerle birlikte güzel bir ekiple Hakan’ın samimiyetine, adamlığına inandık, bunu da boşa çıkartmadı.

Sabah






Kaynak Sözcü




Arda Turan: “Emre Çolak’a çok kızgınım” http://habervizyonu.com/2016/01/10/arda-turan-emre-colaka-cok-kizginim/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder