2 Ocak 2015 Cuma

Efes galibiyetle başladı

Eurolig’deki temsilcilerimizden Anadolu Efes, Top 16’ya galibiyetle başladı. F Grubu’ndaki Lacivert-Beyazlılar, deplasmanda İspanyol Laboral Kutxa’yı 72-67 yenmeyi başardı. Temsilcimizde Janning’in bitime yakın kritik üçlüğü ile Lasme’nin orta mesafe şutu zaferi getiren hamleler oldu. Efes’te Perperoglou 15 sayıyla oynadı.Avrupa’da hedefi şampiyonluk olarak belirleyen Anadolu Efes, Top 16’daki ilk maçında İspanyol Laboral Kutxa’yı devirdi: 72-67. Efes, yeni […]



Efes galibiyetle başladı http://habervizyonu.com/2015/01/03/efes-galibiyetle-basladi/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder