2 Ocak 2015 Cuma

Bir gece yatıp kalktık ki…

Bir gece yatıp kalktık….Türk Ordusu yok… Darbe yapacaklardı ama silahları tarlada gömdükleri yeri de unuttular demek…. Darbe olacak mıydı, olmayacak mıydı derken, ordu artık yoktu… * Bir gece yatıp kalktık…Yargı yok… Yargıyı bölüşmüşler, yarısı hocaya, yarısı imama… * Bir gece yatıp kalktık…Cumhuriyetçi aydınlar yok… Hücrelerdeler… * Bir gece yatıp kalktık…Medya yok… Yarısını almışlar […]



Bir gece yatıp kalktık ki… http://habervizyonu.com/2015/01/03/bir-gece-yatip-kalktik-ki/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder