Bir gece yatıp kalktık….Türk Ordusu yok… Darbe yapacaklardı ama silahları tarlada gömdükleri yeri de unuttular demek…. Darbe olacak mıydı, olmayacak mıydı derken, ordu artık yoktu… * Bir gece yatıp kalktık…Yargı yok… Yargıyı bölüşmüşler, yarısı hocaya, yarısı imama… * Bir gece yatıp kalktık…Cumhuriyetçi aydınlar yok… Hücrelerdeler… * Bir gece yatıp kalktık…Medya yok… Yarısını almışlar […]
Bir gece yatıp kalktık ki… http://habervizyonu.com/2015/01/03/bir-gece-yatip-kalktik-ki/
Bir gece yatıp kalktık ki… http://habervizyonu.com/2015/01/03/bir-gece-yatip-kalktik-ki/
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder