Bazı safdiller diyor ki: “Neden Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ı bu kadar eleştiriyorsunuz?” O kadar zikzaklar çiziyor ki, eleştirmeyip de ne yapalım? Biz Türkiye’de yaşarken, Yunanistan Cumhurbaşkanı’nı eleştirecek değiliz ya! Tayyip Bey’in Türklük ile bir sorunu var galiba! Onun “Ben Türk’üm” dediğini hiç hatırlamıyorum. “Türk yok, Türkiyelilik var” diyor. Bir gün Türkçe’yi övüyor, “Zengin bir […]
Tayyip Bey’in felsefesi! http://habervizyonu.com/2014/12/28/tayyip-beyin-felsefesi/
Tayyip Bey’in felsefesi! http://habervizyonu.com/2014/12/28/tayyip-beyin-felsefesi/
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder