Beşiktaş Teknik Direktörü Slaven Bilic, Torku Konyaspor’u deplasmanda 2-1 yendikleri maçın ardından çarpıcı değerlendirmelerde bulundu. Slaven Bilic’in maç sonu açıklamaları şöyle: “İlk yarıda çok kötü oynadık. Çok zor bir deplasmanda çok önemli bi galibiyet aldık. Zor olacağını biliyorduk. Oldukça gergindim, maçın zor geçeceğini öngörebiliyordum. Asla bir gevşeklik yoktu. Burası çok iyi bir stadyum. Burada […]
Bilic maç sonunda patladı! http://habervizyonu.com/2014/12/28/bilic-mac-sonunda-patladi/
Bilic maç sonunda patladı! http://habervizyonu.com/2014/12/28/bilic-mac-sonunda-patladi/
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder